dinsdag 28 januari 2014

Zelfreflectie

Aanklager:"Bijna twee dagen geen blog! Een schande! Wat heeft u daarop te zeggen?"

Beklaagde: "Mijn oprechte excuses edelachtbare, ik was hoe zal ik het zeggen een beetje van slag."

Aanklager: "Van slag, van slag wat is dat voor excuus, wat moeten die 7 bloglezers wel niet denken wanneer zij 's ochtends, net een kopje koffie gehaald, even de dag vrolijk hopen te beginnen met een olijk berichtje uit het Platina tijdperk! En u die dit allemaal heeft aangericht... heeft even geen zin."

Beklaagde:"Sorry edelachtbare ik zie mijn fout in en plaatste mijn eigenbelang even voor dat van de beklagenswaardige lezertjes. Het zal niet meer gebeuren. Ik had weer eens last van die ijzeren stang in mijn nek, vermoedelijk veroorzaakt door al dat geblog. 

Aanklager:"Hmm, het is dat u berouw toont. Laat het niet weer gebeuren. Plaats desnoods onzin. Ga snel verder met u zinloze arbeid en plaats nu die blog. Kan nog net vandaag en dan is er maar een gat van 1 dag."

Beklaagde: " Dank u, dank u"






Geen opmerkingen:

Een reactie posten